söndag 20 mars 2011

Carolina hard-core ecstacy

Då håller man på att bli sjukling också.
Helgen har bestått av bad,så ska det låta, sömnbrist och en sötnos på två månader :)
Sötaste Adina var med hos Jessika igår och idag. Vaknade flera gånger i natt då jag trodde att hon grät men hon sov så gott varje gång haha.

Nu sitter jag och fryser utklädd till michelingubbe och känner hur sängen bara skriker på mig trots att klockan bara är åtta. Men det är varmt och skönt under mitt täcke och jag har som sagt ett par nätters sömn att ta igen.

Vill inte bli sjuk nu. Vill aldrig bli sjuk men jag har ju turen att ALLTID bli sjuk vad jag än gör, doh! Idag blev det baguett från 37:an ner på strandpromenaden i solen med en sovande sötnos i vagnen.
Förlorade i betapet idag igen. Jag fattar inte hur jag kan vara så hemskt dålig på det haha. Idag hade jag ju i och för sig ingen energi att lägga ner på att tänka men det kan man ju inte skylla på jämt även om man vill.


Fuck off

Inga kommentarer: