onsdag 16 mars 2011

Forever & almost always.

En sömnlös natt blir oftast fler. Och så är även fallet här ja.
Glott på film, funderat och bara irriterat mig på att jag inte sover som jag ska. Trevligt värre.

Fick i alla fall reda på en trevlig överraskning för ett par timmar sen. Lördag och söndag kommer gästas av en söt liten Adina :) Verkar som om jag och J ska sitta barnvakt åt den söta lilla tösen. Fick världens sötaste bild på henne också. Ska bli riktigt kul.

Imorrn bör jag ringa och fixa fler linser, fixa med referenser och massa annat crap. Förhoppningsvis kommer jag ihåg det i morgon också. Skulle ju nästa behöva följa med mamma in till stan också fixa lite saker. Det hela beror ju på när jag känner för att gå upp, lyckades sova till tolv idag så... Vilket jag inte har gjort sedan jag bodde ihop med R.

Kallt här inne, ligger med raggsockor under täcket haha. Har ju 18 grader så borde inte frysa men men det är som det är.

Fuck off

Inga kommentarer: