tisdag 15 mars 2011

Ibland skulle det vara skönt att ha en helt objektiv människa att prata med. Eller någon helt främmande som talar om för mig vad jag ska göra, haha. Någon som känner att de vill ta över mitt liv medan jag sover? Erbjudandet står öppet för alla.

Idag har jag lekt vuxen och fixat hemma och betalat räkningar höhö. Jag tycker inte om att vara vuxen, för det innebär att man måste göra så mycket tråkiga saker och oroa sig så jävla mycket över allt. Vad är det för kul? att veta varje morgon att idag är det dags att ta hand om disken, dammsuga, tvätta, betala räkningar, vattna de stackars överlevande blommorna, gå till jobbet, sova. Vart tog livet vägen där?
Nej, jag stannar gärna i sängen en heldag utan att göra något, jag äter sporadiskt när lusten faller på och vad fan gör det om det ligger lite skit i hörnen eller om disken står odiskad en dag till? Haha jag blir nog aldrig vuxen helt och hållet.

Fuck Off

Inga kommentarer: