onsdag 2 mars 2011

Ibland blir man bra irriterad på folk men vad gör det för skillnad?
Hur som haver vette fan vad jag ska göra åt saken. Allt känns fel. Men tänk om nu denne sitter i samma sits som jag och inte alls vet vad denne ska göra? Borde kanske fatta vinken och skita i det totalt eller så är det inte alls menat så som jag tolkar det. Fan vad jag verkligen totalt hatar det här.

Får olika råd från olika personer. Jag gillar raka svar så är det bara. Och hur som det än är bör man faktiskt tala om något sådant. Annars blir allt så fel. Och nu är allt fel för att jag överanalyserar allt. Men sådan är jag som person, jag överanalyserar allt! Det bara är så, jag funkar inte som andra helt enkelt.

Fryser och svettas om vartannat. Tror jag kan bli sjuk snart. Men vad gör det?
Har i alla fall en planerad utgång till helgen med kusinerna :D Ska bli så jävla kul!
Dessutom kommer min morfarssyter vara med i Ballar av stål den 7:de mars :D Hon är grymt bra! Såg henne i Märsta för ett tag sen och fy helvete vad jag skrattade och då var hon ändå bara konfiancer(Stavningen inte garanterad korrekt).

Men det är då fan vad jag bloggar nu då. Men så blir det väl när man har mer fritid än vad man kan göra av med.
18-20 mars har jag lovat bort mig till fröken Jessika Olsson som jag älskar av hela mitt hjärta ;P Nej jag blev inte tvingad att skriva det, vill bara uppmärksamma att hon är bäst av alla.

Rappakalja är ett ord man kan definera det jag skriver nu (bortsett från notisen om fröken Olsson). Just nu i detta ögonblick snackar jag skit med världens bästa Collan (Ber om ursäkt för smeknamnet Nicole men jag älskar det :P)

Now Fuck off!

Inga kommentarer: