måndag 4 april 2011

2 dagar kvar och jag mår inte toppen. Jävla förkylning som är tvungen att bryta ut just nu. Men jag ska iväg!

April kommer bli en bra månad. Först fick jag en toppen födelsedag sen ska man ut på det böljande blå med Sonya. Och kanske väntar det äventyr i Västerås. Hur som helst kommer det med stor säkerhet bli en grym månad.

Kom nyss hem från mormor och morfar och är skit seg. Huvudet hänger inte riktigt med idag. Jag som skulle sova tidigt igår blev uppe halva natten igen. Men det är inte mitt fel att det finns bättre saker att göra än att sova om nätterna. Får väl se om jag lyckas ta en tidig kväll i kväll, men jag har inga förhoppningar om det.

Fan borde hinna färga håret idag så man ser någolunda vettig ut på onsdag. För just nu ser det ut som jag är skallig i rötterna haha. Illa att var så ljushårig och färga mörkt. Aja i värsta fall hinner jag nog det i morgon (som allt annat jag skjutit upp tills dess).

Fuck off

Inga kommentarer: