söndag 3 april 2011

Baby, I'm burning our bed.

Jag uttrycker mig själv ganska mycket genom vilka låtar jag lyssnar på. Det är ett ganska bra sätt att se vilket humör jag är på haha.

Det är konstigt att man kopplar vissa ord till speciella människor. Så att de känns helt fel att säga dem eller använda dem när man pratar eller skriver med en annan människa. Och när man själv får höra de orden av någon annan blir man direkt att tänka på den andra personen man kopplar ihop med just det ordet. Eller meningar och uttryck man delar med en människa som för en utomstående bara inte kan förstå.

Fick sms från en vän jag faktiskt inte hade några förhoppningar att någonsin höra av igen, då jag träffade honom genom mitt ex, i natt. Det är kul att han känner att han fortfarande kan skriva till mig om saker och ting, precis som innan hela den här cirkusen satte igång.

You want a part of me
Well, I'm not selling cheap

Inga kommentarer: