torsdag 28 april 2011

Slösade bort tre timmar på af idag. Väntade på att få bli intervjuad av bolaget men karln som var där och skött det hela hann med typ hälften innan det var slut. Vi andra som inte hanns med fick lämna in cv och gå där ifrån.
Stor chans att någon av oss blir erbjuden jobbet -_-.
Snyggt jobbat! Verkligen.

Så hela dagen blev bortkastad på att sitta och vänta i tre timmar. Tack och lov att Kvack var där så man hade någon att prata med en stund i alla fall.

Snart är det Valborg. Inte en aning om vad jag ska hitta på men det är inget som bekymmrar mig. Kan lika gärna sitta hemma som att vara ute. Haha jag har blivit världens osocialaste människa typ. Nja så illa är det kanske inte men jag och så kallade högtider är ju inte bästa vänner som sagt. Men jag är öppen för förslag på saker som kan hittas på :)

Å, så mycket dravel det blev nu då.

Inga kommentarer: