söndag 1 maj 2011

Helgen blev spenderad hos J och R. Blev folkan igår och de var ju nästan kul haha.
Diana och Carro var på förferre hos J&R och sedan gick vi allihopa till folkan. Lite surt att betala 150 spänn för att se en Eddie Meduza kopia sjunga runke ball inför massa raggare men men lite kul var det ju i alla fall.

Och idag fick man ta smällen för att man inte tog med sig en jacka. Hostar typ upp lungorna nu. Men men det gör väl inte så mycket.

Är hur trött som helst men jag vet att jag inte kommer kunna somna nu ändå. Samma sak varje kväll...

Skulle behöva lite te nu men känns inte som en bra idé att köra igång micron vid tolv på natten. Speciellt då mamma sover i rummet bredvid typ. Fast känner jag mig själv rätt kommer jag göra det ändå snart för att jag blir galen på hostan.

Inga kommentarer: