tisdag 3 maj 2011

Jahopp.
Tisdag tror jag? Antagligen.

Igår så var jag effektiv nog och städade ur en låda gamla kollegieblock som jag har haft sen jag lärde mig skriva typ. Dem packeterades fint i en ny låda och sköts in under sängen. Fanns otroligt mycket intressanta grejor i dem, noveller,berättelser, påbörjade böcker, dikter, tankar och funderingar. Det slutade med att jag satt och läste igenom min loggbok från åttan haha. Någon var duktig på att förfalska lärarnas underskrifter upptäckte jag. Det var skapligt kul att läsa sådant man skrivit för typ 70 livstider sedan.

Dystert väder ute som passar mig perfekt. Regn och rusk är trevligt ibland.
Funderar på vad jag ska ägna dagen åt, blir säkert inget intressant i alla fall. Har friskat till mig i alla fall, det är ju skönt.

Jag har kommit på att jag nog bör packa upp allt. Jag blir kvar här ett tag...

Inga kommentarer: