lördag 30 augusti 2008

God Kväll eller något i den stilen.

Första veckan i skolan avlöpte utan vidare bekymmer, klassen verkar vara ganska trevlig och jag har ju Sonya.



Söndag, flyttade in och fick träffa min rumskompis (vars internet jag snyltar på nu för att de inte har fixat mitt, fast det vet hon inget om) Sara heter hon är 29, kommer från Motala och pluggar till församlingspedagog. Hon har säkert inte sagt mer än 10 meningar till mig sen jag flyttade hit.



Måndag, träffade klassen och lärde känna dem lite smått. Träffade Sonya som går i min klass och började umgås med henne. Tog en tur i sigtuna för att handla allt det där jag glömde bort.



Tisdag, "diganoser" i matte och engelska så man fick showa off lite med sina kunskaper. Åkte till Robin och träffade honom för första gången. Satt där till elva på kvällen och kom hem och väckte Sara vid halv tolv.



Onsdag, ute dag vid Hällsbostugan i skogen med en trevlig vandring dit *not*. Leker lekar och gör bomber till lunch. Går in till sigtuna och ska fixa lite annat jag glömt förra gången jag handlade. Hoppar på fel buss och hamna vid Hällsbostugan igen och får gå därifrån med mina kassar till skolan. Åker till Robin igen och sover där.



Torsdag, kommer försent pga sl's jävla hemsida som ljuger. "diagnos" i svenska, gör intervjuer och har datagrejs i skolan. Sitter på rummet i brist på annat att göra resten av dagen.



Fredag, gör färdigt intervjuer och käkar pizza i skolan. Drar till Märsta och hem till Sonya för att sedan gå på krogen med henne och Frida. Slutar mitt i natten hemma hos Robin (Chockerand?)



Lördag, upptäcker att jag inte sovit på typ 48 timmar och är bakis. Ligger i sängen med Robin och myser halva dagen. Springer omkring i Märsta och hälsar på Kiwi och Robins mamma (och såklart Busan (katt) Olga och Moe (papillons) Träffar hans halvsyster som fört illfället ibland bor hos honom. Åker hem vid åtta och nu sitter man här och ska skaffa sig ett sl kort så man slipper bli pank.



Adios!

Inga kommentarer: