lördag 23 augusti 2008

God morgon då.
Satt och pratade nästan hela natten med Robin, det var trevligt.
Vi ska ses någon gång i veckan så det blir ju lite spännande.

Imorrn så pekar jag finger åt Örebro, lite läskigt faktiskt. Jag försvinner från det enda liv jag känner till. Fast ändå så är det här inte samma liv som jag hade, det förändrades snabbt och det här är väl bara något mellanspel.
Snart ska jag iväg och dumpa Rockys saker utanför hans lägenhet, han sitter hos Danne så det blev inget hej då. Det känns underligt, konstigt, stelt helt enkelt. Visst jag saknar honom ibland, men inte så som jag gjorde för två veckor sedan, så där extremt. Jag antar att jag glömt,förlåtit och gått vidare.

Så nu ska man packa ihop det sista och bara ja? bara vad? sitta och glo tills imorgon?
Eller ja, ska träffa Fie senare fick jag precis reda på, säga hej då till henne och allt det där.

Nej nu ska jag fixa lite musik så man har något att lyssna på i bilen i morrn.

Inga kommentarer: