måndag 1 september 2008

Då var det måndag och skolan har dragit igång på riktigt.
Hade hela två lektioner idag och så kommer det vara varje måndag, Matte 8:45 - 10:00 sen fyra timmars hål och ha engelska 14:15 - 15:30. Drygt som fan var det, jag satt och slöade med Paul i min klass och spelade Super Mario på hans Wii. Sen slutade man äntligen och gick och satte sig här.

Trött som fan är man, sov hos Robin idag med, skönt att få komma här ifrån internatet ibland.
Igår så åkte man då till Robin och träffade honom och en annan Robin (Rr) och Kiwi på ett hörn. Det var trevligt spelade Chicago och jag vann ofc ^^ även om Rr fuskade till mig några poäng. Sen åkte man hem för att tvätta och det var ju lagom drygt, haha, och iväg till Märsta ännu en gång för att sova där. Har fan sovit hos honom mer än här, nästan i alla fall.

Håller nog på att bli sjuk, fryser som fan och mår piss.
Idag flyttar Rocky till sin lägenhet, hoppas det blir bra för honom, han är värd det.

Usch jag borde införskaffa mig lite nya kläder, men jag hittar ju fan aldrig något.

I veckan så händer det väl inte så mycket, blir väl att dra till Robin någon dag och sen kommer Emma upp till helgen så man ska väl försöka hinna med att träffa henne med, förhoppningsvis så har jag fått mitt slkort innan dess. Sen ska man försöka träffa Lena, hon bor ju här i sthlm nu för tiden, på söder.

Gud vad jag vill sova.

Inga kommentarer: