onsdag 3 september 2008

Titta, jag har faktiskt varit hemma sedan i måndags, detta är rekord.
Inte en enda dag har jag varit någon annanstans än i Sigtuna, och ja det är förjävla tråkigt.
För att överleva här bör man antingen känna någon man kan sitta hos efter skolan alternativt bli bundis med folk på internatet eller inte ha något behov av umgänge och kunna roa sig själv.

Idag har vi haft en och samma lektion hela dagen, Kommunikation kallar dem kursen.
Så det var aningen drygt att sitta nere i västersalen och försöka koncentera sig på vad dem sa.
Om typ två veckor ska vi ha en "lyckodag" då vi får ledigt och ska göra något som gör oss lyckliga, jag har fan inte en aning om vad jag ska hitta på? Vad gör mig lycklig? Slutar säkert med att jag hamna här och drygar bort en hel dag. Det värsta med det är att vi ska redovisa om våran dag och dokumentera den. "Aaa jag satt på mitt rum en hel dag och drygade, the end"

Fortfarande sjuk och jag tror att det bara blir värre, det är ju härligt som fan.
Skit drygt att vara sjuk och ligga hemma i sängen, eftersom hemma nu för tiden är på skolan -_-
Så jag orkade inte med det idag som ni säkert redan har fattat.

Kanske skulle man ta och lägga sig och sova bort resterande delen av dagen, för att vakna piss ridigt enda dagen jag har sovmorgon. Matte, engelska och kurinfo i morrn Jippie!

Nej vet ni? Idag är en skit dryg dag, en sådan där dag man helst skulle sova bort.
Roligaste på dagen var väl ändå när våran gäst berättare, Lars Brink, berättade om hur han hade fått massa porrsms av någon snubbe som skulle göra sitt ex svartsjuk men hade fel nummer och Lars svarar "Hej jag heter Lars, jag tror du har fel nummer".

Inga kommentarer: