onsdag 10 september 2008

Jag är genom förkyld igen, och idag ska vi sticka in till Sthlm och kolla på en dansföreställning och gå runt på stan. Saken är ju den att jag MÅSTE med för jag ska hämta ut The Residents konsertbiljetter åt mig,bror och Kings. Sen hade jag ju tänk införskaffa den blåa hårfärgen jag ska ha. Lite orolig för igår när jag skulle åka från Robin så kunde jag inte fixa sms biljett och mitt kort gäller inte förrens efter fyra, så håll tummarna för mig. Vette fan vad jag ska göra annars.

Så ja, Robin har blivit dumpad av sin tjej nu, det känns ju bra för min del. Hur blir det nu är ju frågan...

Jag har inget grepp om situationen, inte det minsta. Gah! Allt har verkligen hänt på samma gång, fast nu känns det bra, väldigt bra. Så mycket bättre än förut, jag klarar mig själv.

Måste fixa cigg idag med, annars avlider jag typ.
Fast Jennie är ju skyldig mig tre stycken så ja, ett tag går det ju i alla fall.
Sen är det ju den där förbannade lyckodagen som man ska ha planerat till idag, vad ska jag göra på min lyckodag? Vad ska jag göra som får mig att känna mig lycklig och nöjd? Jag har inte den minsta aning faktiskt.

Snart är det helg också, vad ska man hitta på då? Rr kanske kommer till Robin och jag vet inte hur det blir om jag åker dit då, inte för att jag ogillar Rr på minsta vis, han är jätte snäll, men ja man kan ju inte tränga sig på eller hur man ska säga. Jag är ju nästan där 24/7 och självklart ska han få umgås med sina vänner, utan mig.

Jag är så hemskt trött, håller ju nästan på att somna.
En timmer kvar typ tills jag ska sitta på bussen till märsta för att byta till pendeln in till stan sen ska man ju ta sig till spottkoppen/bögringen och möta upp klassen. Jag hittar fan inte på t-centralen längre :O men det löser sig nog, om jag ens kommer härifrån...

Inga kommentarer: