söndag 14 september 2008

Nu sitter jag här en söndag igen och väntar på att tvätten ska bli färdig så jag kan komma här ifrån någon gång. Jag har typ varit hemma drygt två timmar och är redan less på det.
Handlade på Willys i Märsta idag för ovanlighetens skull, endast för att jag trodde att de hade silvershampoo men nej då inte hade dem det. Men men jag skulle ju ändå handla så, dessutom är det fan så billigare där än i Sigtuna på ICA.

Så ja, varit hela helgen hos Robin vilket ni säkert kunde räkna ut.
I fredags hade vi någon flummig konversation om att jag skulle flytta in hos honom, dels för att det skulle bli billigare för mig och för att det skulle vara kul (Jag bor ju redan där mestadels av tiden). Men ja, jag har ju bara träffat honom i snart en månad och skulle det skita sig vet jag inte vart jag skulle ta vägen. Så det är inget alternativ i dagsläget i alla fall, sen behöver jag ju veta exakt vad han vill med oss. Men jag fick typ en nyckel till hans lägenhet i alla fall så jag kan komma in när jag vill typ, haha att han vågar egentligen.

Det är drygt att vänta, men jag vill ju ha torra kläder så det är väl bara att bita ihop.
Men om typ en timme räknar jag med att sitta på bussen igen.
Rr skulle komma och sova över idag med så vi blir tre stycken, sen kommer Charlie (Kiwi) med största säkerhet också, så vi kommer antagligen sitta och spela kort större delen av kvällen. Jag ska vinna denna gång ;D

Egentligen borde jag ta itu med en drös skolarbete som snart ska vara inlämnat men jag har ju fyra timmars hål i morgon så jag kanske kan orka göra det då. Vilket jag antagligen inte kommer göra då heller för jag tycker att det är så förbannat tråkigt. Typ vi ska skriva ett referat, igen, sen är det engelskan som jag dock måste göra under hålet för att sista lektionen är engelska och då ska det vara färdigt. Sen har vi ju kommunikations grejset där vi ska tala om vad vi såg,kände och tänkte i olika rum vi var i på Stockholmsdagen i Onsdags. Matten har vi med och den tror jag skulle vara klar tills i morgon så det känns ju jätte bra, not. Sen har vi mer svenska då vi ska beskriva miljön på en buss, det är ju väldigt intressant och den ska vara typ 4000 tecken lång. Hur mycket kan man skriva om en buss? Jag kommer säkerligen flumma till det hela och bli intagen efter lektionen och utfrågad om jag går på något.

Snart, snart, snart är tvätten färdig, WIIIIE ;D
Och jag ser förövrigt ut som sju svåra år och gonorré.
Men ja, alla tycker mitt hår ser snyggt ut, ialla fall dem som säger något om det.
Resten av alla människor skrattar säkert inombords, det är tillåtet för det gör jag själv.
Men ja, det är ju bara att lägga till denna färg på listan av hårfärger jag haft som en gammal vän beskrev "Ta alla färger du kan och några till". Men det känns åtminstonde inte jätte slitet, faktum är att det känns mjukare än vad det gjorde innan mina blekningar, vilket är väldigt mysko. Sen tappar jag knappt hår alls längre, mycket mindre än innan, mitt hår är inte som det ska nej.

Och nu har jag suttit här och skrivit massor av ointressanta grejor i typ en halvtimme. Det var ett väldigt bra tidsfördriv måste jag säga. Sen att få skriva av sig lite och klaga är ju bara plus i kanten.

Adjöss och tack för fisken!

Inga kommentarer: