lördag 11 oktober 2008

Då var man i Örebro igen, inte lika hemskt som väntat.
Idag så spenderade man dagen att flänga runt och införskaffa sig en vintermundering typ.
Det blev en halvlång jacka, ett par skor,benvärmare,mössa och så lite smink och skit.
Senaste gången jag köpte en mössa var jag elva så vi får väl se hur använd denna blir. Benvärmarna och jackan förälskade jag mig i direkt. Skorna är i samma stuk som dem jag hade innan, Converse style fast nu så ramlar ju inte foten ut på sidan om man inte spretar med tårna.

Sen kom mormor,morfar och Anders hit och käkade med oss.
De åkte hem för typ en timme sedan och nu vette fan vad jag ska hitta på.
Pratade lite med Robin innan, saknar honom :( Läskigt värre.
Får se om jag åker hem till honom i morgon och våldgästar.

Inga kommentarer: