torsdag 9 oktober 2008

Kvällen har varit jätte bra och jag ångrar inte en sekund att jag stannade kvar och var med på hela. Visst föreläsningarna om droger,alkohol och tobak var ju lite dryga men sen allt med fikat och middagen som vi blev bjudna på var ju skit skoj. Man kom närmre folk man kanske inte hade så mycket värst över för och hade kul helt enkelt.

Nackdelen nu då. Jo här sitter jag med svullen hals och väntar på att mina allergitabletter ska lösas upp så att jag inte ramlar ihop av andnöd. För första gången på länge har min nötallergi gjort sig påmind och det läskiga är att jag själv inte har ätit utan bara suttit i ett rum där andra har ätit nötter. Så antagligen har det blivit värre eller så är det något annat. Det känns inge bra alls just nu, tänk dig själv att halsen och tungan svullnar så det är svårt att få luft. Och så smakar tabletterna skit. Det är ett under att jag inte kräks. Dessutom var det här mina sista tabletter så det känns ju kul. Senaste gången jag blev sån här var det ju bara direkt till akuten och få adrenalin och massor av tabletter.

Dum som jag var ringde jag mamma och hon blev ju helt ifrån sig.
"Här sitter man tjugo mil bort och så ringer du, herregud vad ska vi göra? Du får inte sova ensam! Åk till Robin och sov där så han har koll på dig!!"
Men nej jag tänker inte åka dit, jag är skit trött och vill bara sova.
Måste bara packa färdigt så man kan sticka så fort man slutar i morgon.

Jobbigaste är att jag abslout inte ska röka när jag blir sådan här. Och bara för det så är man ju röksugen hela tiden -_-

Inga kommentarer: