måndag 13 oktober 2008

Måndag och jag börjar med att sluta röka, wish me luck!
Igår kom man ju äntligen hem efter en jävla massa tågåkande. Hamnade som väntat hos Robin och lekte med honom,Rr och Charlie. Blev inte mycket sova i natt så man är ju lagom trött idag. Inte alls pigg för den delen heller och skavsår som gör förbannat ont.

Har massor av skolarbeten att göra och det känns inge vidare för jag orkar inte göra dem just nu. Jag måste,jag borde men det går fan inte. Får ta ett samtal med Jörgen när jag har tid och hittar honom. Det är två inlämningar jag missat i Svenskan bara för att jag inte blir nöjd eller känner för att intervjua massa folk. Jobbigt värre. Sen har man engelska på det och matten man borde engagera sig i. Kommunikationskursen ska man ju lämna in något i också och ekologin är det redovisning i morgon. Jag har glömt papprena till det i Örebro så det känns ju lyckat.

Jag vill bara lägga mig och sova, det skulle vara så skönt. Men då missar jag säkert engelskan vid två. Måste handla idag med, ost och bröd hem till Robin. Ska dit efter skolan och härja med honom haha. Sen var det ju det där med att städa hemma hos honom också, jag är ju där mer än här så man måste ju hjälpa till med saker och ting.

Största problemet just nu utöver allt skolarbete är vad fan jag ska ha på fötterna som inte gör så ont att jag knappt kan gå. Mina nya dojjer funkar ju inte då de inte är "ingådda" (Finns det ens ett sådant ord?) Får väl prova mig fram, helst skulle jag sätta på mig mina foppatoffler och springa runt i. Men hur snyggt och varmt är det på en skala? Sen vad är det ju det där med vad man ska stoppa i munnen idag också, har inga idéer, blir något snabbt antar jag. Typ värma pytt i micron eller något i den stilen.

Nej nu ska jag hitta på något annat, vinke vink.

Inga kommentarer: