onsdag 22 oktober 2008



Det känns som om jag börjat mitt höstlov en vecka i förtid. Sjuk idag, inte kul alls. Blir nog hemma denna vecka tror jag, i alla fall i morgon också. Och så är vi tillbaka i det stadiet då Sara vet att hon måste gå i skolan men bara inte orkar med det.

På söndag åker jag till Örebro och är där typ en vecka, får se hur det går.
Jag har, dum som jag är, gått med på att träffa Rocky en sväng. Bättre att ta itu med det där så man har det gjort. Även om jag tycker att det är typ två månader försent för att vi ska ens ha någon nytta att prata igenom allt som hände. Men har man med en feg karl att göra så har man väl det. Vitsen att prata igenom allt det där nu är väl bara för att slippa ha kontakt sen. Dock tycker ju han att vi ska ses "regelbundet" och prata, det räcker väl med en gång? Jag vill inte bli indragen i något och för guds skull inte ha något med hans familj att göra. De behandlade mig så illa att jag klarar fan inte av att se dem. Bara för att jag inte passade in i deras normer och var som dem så spreds det en massa skit om mig, dem i mellan. Det är en sak jag måste göra klart för honom innan jag ens bestämmer mig helt för att gå med på att träffas. Jag tvivla fortfarande på att göra det. Misstänker att han har annat i huvudet än bara sitta och prata. Men för all del jag kan ha fel och jag hoppas verkligen det.
Sen ska jag träffa Jess,Fie och förhoppningsvis Emma.

Och jag måste snacka med Robin...
Kanske säger jag upp mitt rum här och bosätter mig hemma hos honom.
Han pratar ju om det till alla men inte till mig "Ja sen flyttar väl bruden in".
Det skulle vara skönt, slippa bo här. Jag är ju ändå aldrig här längre, kommer hit på lunchen och sitter typ.

Mycket att fundera på just nu.
Hm... undra när man ska ta sig tillbaka till Robin då, min remsa är snart slut =/

Dagens låt;
In Flames - The Chosen Pessimist
http://www.youtube.com/watch?v=aC2UzSFMP9g
En låt som får gamla minnen att göra uppror.

Inga kommentarer: