fredag 24 oktober 2008

Jag är trött och ska snart åka iväg till Robin.
Dagens skola bestod av att kolla på en film, det var en bra film och jag har inte en aning om vad den heter sorgligt nog.
Har packat färdig så nu väntar man bara på att klockan ska ticka vidare och bli dags att gå till bussen. Har asmycket med mig =/ Tömde kylen på sådant som kommer bli förstört medans jag är borta, tänkte dumpa det hos Robin. Där kanske det går åt i alla fall istället för att ligga här och ruttna. Dock tvivlar jag på att han äter upp gurkan och grönsakerna.

20 minuter kvar tills bussen går. Fan vad jag är uttråkad.
Sen är ju frågan om man ska släpa med jackan eller om man ska skita i den =/
Kan ju vara kallt där borta. Äsch jag tar med den till Robin så får vi se om jag orkar ha med den på tåget på Söndag. Mamma slår nog ihjäl mig om jag inte har den men men, sådant får man tåla.

Jag vill ligga och sova nu! Jävla karl att vara ledig.
Titta så fint tiden springer iväg om typ 10 minuter kan man röra sig mot bussen.
Fy vad jag är uttråkad.

Inga kommentarer: