onsdag 1 oktober 2008

Det är med skolan känns lite halvmysko, personer har helt blivit förbytta och jag vet inte var jag hör hemma. Vilka ska man umgås med? Vilka kan man umgås med? Vilka vill umgås med mig och vilka vill jag umgås med? Egentligen spelar det ju ingen roll. Jag är här endast för att få färdigt skiten så jag kan gå vidare, inte för att umgås med massor av folk och skita i allt annat.

Nu sitter jag och har lunch fram till klockan ett. Sen blir det att glatt sätta sig på en av de hårda pinnstolarna och lyssna i flera timmar till. Jag är trött och har huvudvärk så det är väl inte direkt något jag ser fram emot. Det skulle komma någon gästpratare och jag kommer sitta där och vrida på mig av rastlöshet.

Jag har inte haft lust att handla så det finns inget man kan fixa iordning snabbt här, vilket jag skulle behöva känner jag. Usch jag orkar inte med den här dagen. Sen efteråt vette fan vart jag ska, om jag ska någonstans. Hamnar väl hos Robin som vanligt (Hoppas jag). Borde väl snart gå iväg till lektionen antar jag, palla. Jag har tuggat så mycket tuggummi att jag har ont i käkarna, det var ju intressant att veta?

En kvart kvar tills jag börjar nu då. Jag vill inte, jag har varit vaken typ halva natten. Tror jag ska handla lite idag i alla fall. Om inte annat för att ha hemma hos Robin, ganska trött på makaroner just nu. Sen är jag så förbannat cola sugen! Jag längtar efter höstlovet, fast det betyder att jag inte får se Robin på en vecka. Eftersom jag åker hem till mamma då troligtvis. Och jag hoppas innerligt att Linda och barnen kommer då, saknar dem väldigt mycket. De var ett stort stöd när det var jobbigt, precis efter Rocky dumpade mig och allt det där.

Tio minuter kvar nu, kanske dags att börja sätta på sig skorna och röra sig nedåt...
Det tar emot.

Inga kommentarer: