tisdag 7 oktober 2008

Idag är det fint väder och jag måste sitta inne och plugga bara för att jag inte orkade ta itu med det igår. Fast jag har redan gjort färdigt en av grejorna så nu är det bara tre kvar typ.
  • Intervjun med Rolf som skulle varit inne i Onsdags, den blir aldrig någe bra =/
  • Café artikeln som ska vara inne i morgon. Ska jag orka och hinna med att gå på café? Dessutom intervjua en okänd person på fiket, Never!
  • Filmgrejset på engelskan som ska vara inne på torsdag.

Aja det löser sig säkert, någon dag känner jag mig säkert motiverad. Man ska ju ha kul här i livet också.

Så ja, man har väl "bytt" vänskapskrets igen. Nu är man mest med Sonya istället för med Paul och dem. På något sätt känns det som om jag är mer som Sonya. Jag flyger omkring bland folk utan att anses vara särskilt mycket vän med någon. Och så har jag kanske gjort något jag får ångra om det kommer fram. Men jag kan fan inte låta bli, skitsnack är det värsta jag vet. Varför kan folk inte ha stake nog att säga sakerna rätt ut till personen istället för att gå och smyga med sina åsikter bakom ryggen på andra. Jag menar vi är vuxna människor, kom igen va?

Man börjar ju undra vad folk säger om en själv när man inte är närvarande. Jag får vissa vibbar från några att de inte alls tycker om mig. Men om de inte har något annat att prata om med varandra så visst have fun, roligt att jag tar upp så mycket av er tid. Själv skulle jag börja tänka på att skaffa andra vänner som jag kanske hade något gemensamt med så man slapp höra skitsnacket. Fast det är ju bara vad jag skulle gjort.

Dåså över till min ständiga fråga, vad ska jag hitta på för skoj idag då?
Jag har fan inte en aning. Ska jag till Robin eller ska jag vara här hemma och försöka roa mig med något?

Och så funderar jag på det här med att sticka till Örebro i helgen. Jag borde ju det för det är ju lite grejer man behöver fixa men ändå känns det lite onödigt då jag ska dit om två veckor ändå.
Jobbigt läge.

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=9aDcUAps8YM

Inga kommentarer: