onsdag 8 oktober 2008



Idag ska man städa korridoren och köket här på internatet. Fy fan vad jag inte har lust med det. Klockan fem skulle Emma och jag börja bestämde vi, så ja en timme kvar. Jag slutade vid ett så det känns skapligt drygt att bara sitta och vänta på att hon ska sluta och att vi ska sätta igång. Vill ju bli färdig med skiten så fort som möjligt.

Så i morgon är det forum dag och vi ska lyssna på den där mysko typen som spelar film musik.
Det betyder att jag börjar kvart i elva och slutar nio -_- Aja vi får i alla fall käk så man slipper ju slänga ihop något snabbt här hemma som inte innehåller näring för fem öre.

Har inte gjort så särskilt mycket idag. Kommunikationslektion hela dagen vilket var otroligt tråkigt, men det är bara en gång kvar på den kursen ;D lika så ekologin, den avslutas också nästa vecka med en redovisning om skogen. Min grupp ska vara lite flumm och typ leka "Hajk".
-Titta en Ekorre!!
-Visste ni att det finns......
Intressant eller hur?

Sen vette fan vad jag gör.
Åkte ju till Robin igår och fick vänta i lite mer än en timme hemma hos honom innan han kom hem från sin mor där han satt och spelade -_-
Så det känns kanske inte så här jätte skoj att åka dit, känner mig ivägen =/

Nu sitter man och funderar på om man ska sticka till Örebro eller inte, måste bestämma det idag typ för att få biljett till någolunda hyggligt pris. I alla fall enligt min mor, jag skulle lika gärna kunna bestämma mig samma dag och få till samma pris.
Men sen är det det där, ska jag verkligen åka? Hon kommer ju upp nästa helg om jag inte kommer nu, sen ska man ju dit snart ändå. Fan vad jobbigt det är. Dessutom vad ska jag göra där när jag fixat allt? Jag vet att Becka vill att jag kommer för hon ska la festa som vanligt och vill dra med mig. Sen kanske man kunde träffa Annette men hon kanske jobbar och då skiter sig det. Mormor och morfar vill också att jag kommer och hälsar på.

Jag är inte så sugen på att åka ner och vara hela höstlovsveckan hos mamma. Linda och barnen kunde inte komma då :( Och då finns det ju inget kul att göra där nere. Haha vilken diss till alla. Iofs. kommer Jess hem på höstlovet. Jag saknar min gaylordfucker :(

Inga kommentarer: