torsdag 9 oktober 2008

Imorgon sticker man till Örebro igen. Ska inhandla en vinterjacka och kanske ett par skor som håller ihop men framför allt ett paraply! Åker direkt efter skolan så det blir ju lagom skoj, förhoppningsvis är Jörgen snäll och släpper oss lite tidigare. Det ska bli lite halvjobbigt att komma tillbaka dit ensam, men det måste ju funka det med. Allt som jag någonsin haft där är avslutat och minnena kan inte fortsätta dra ner mig i skiten. Även fast de gärna gör det.

Igår så åkte jag till Robin, som vanligt, eftersom vi inte kommer ses på typ 3 dagar nu. Och så tyckte han att jag skulle komma också. Fick vänta en stund innan han kom den här gången med, inte lika länge men typ en halvtimme eller något i den stilen. Det blev väl det vanliga resten av kvällen, glo på tv och så. Fast fan vad jag sov gött, det var behövligt.

Nu sitter man och väntar på att "lektionen" ska börja. Har ju forum dag idag så vi håller på från klockan ett till nio i kväll. Det kommer bli drygt och skit tråkigt. Det kommer folk och ska prata om alkohol och tobak, det har man ju aldrig hört om förut -_-
Jag känner mig väl inte jätte motiverad att vara med så jag kommer nog gå upp på rummet efter en stund. Skylla på att jag mår dåligt eller något i den stilen. Dock så får vi ju fika och middag, det är väl enda anledningen till att stanna.

Funderar på att boka tid med skolprästen för att få prata lite om allt. Det är så mycket just nu och jag känner att jag inte riktigt klara av att vara glad och normal. Bara få häva ut sig lite skit och förhoppningsvis glömma och gå vidare. Funka normalt och palla pressen.

En kvart kvar tills vi börjar, jag vill verkligen inte.
Försökte få tag på Becka på matten för att ha något att göra men hon svarade inte:( tänkte jag skulle tala om att jag kommer men inte kan komma ner till henne troligtvis. Har inte tid med det helt enkelt.
Tio minuter kvar, orkar man verkligen? Jag borde.

Inga kommentarer: