fredag 17 oktober 2008

Lunchrast och tvättdag, härligt värre.
Jag är trött och vi håller på att komma igång med våra projekt. Jag har inte en aning om vad mitt projekt ska handla om. Det ska liksom vara färdigt på två dagar så man kan ju inte inrikta sig på något stort utan måste gå in på EN fråga.

"jadu Sara vad kan det vara bra för.. funderar.... det är väll ingen god ide att ignorera varandra i evig tid? eller var det din plan? ... hyser inget agg emot dig.. trots det jag tvingade dig igenom... om man ser på det hela så känns det nästan som att det gick välldigt fort att komma över det hela ändå....."
Jag orkar inte mer, vad vill han och varför håller han på?
Ska fan aldrig mer skaffa mig ex :P Kan han inte skriva klar språk? Som jag fattar det vill han träffa mig, så varför inte bara skriva det? Eller är det något annat?
Nä karlar, fy fan.

Snart ska man springa ner till ledarinstitutet och sitta där och försöka komma fram till något vettig till projektet. Sen blir det fika och upp hit för att käka och sköta tvätten. Sen drar jag mig nog hem till Robin igen. Han är fortfarande sjuk och jag funderar på om jag ska dra min lott i städningen av hans lägenhet.
Nej nu är det dags att gå.

Inga kommentarer: