torsdag 16 oktober 2008

Min engelskalärare kommer nog aldrig att tycka om mig.

Wikipedia är min gud, det bara är så och ibland vill man ta en liten shortcut när man känner att man inte orkar mer. Men ja, nu har jag ju gjort om uppgiften och lämnat en fin förklaring av det hela så förhoppningvis kan hon återgå till stadiet där hon inte skäller på mig jämt. Vi kom på kant med varandra på direkten. Sen kommer det ju aldrig finnas en så bra engelskalärare som Gunnis, hon är en one of a kind. Det är väl typ den enda förutom Eva jag saknar från Karro.


Bland människor jag umgås med här är stämmningen lite spänd på vissa ställen. Man kan ju undra varför, om jag orkar ska jag fråga denne, när denne behagar vara i skolan dvs.


Men ja, det är redan torsdag och snart så helg och ledigt.

Jag tog tag och fixade allt skolarbete förut, kanske jag skrev om? Allt förutom den där fördömda Caféuppgiften. Jag ska fixa den med, men det blir nog på lovet. Så nästa söndag åker man till Örebro igen. Ska klippa mig på måndagen då, äntligen mitt hår är hemskt. Förresten så körde jag en blekning på det häromdagen, det blev mycket bättre men nu ska det få vara en stund så jag inte tar kol på det helt.


Robin är sjuk, det är väl jag som smittat ner honom antar jag.

Tänkte att jag ska sticka dit efter fyra då man åker gratis. För vad ska jag göra här?

Jag har gjort mitt asskissing för idag och skolan är som sagt färdig.


Det här med att sluta röka har gått bra, inte så farligt som jag trodde. Fast de första dagarna skulle jag ju kunnat slå ihjäl någon för att få ett bloss. Men det är lite skillnad att sluta röka nu än förra gången jag försökte. Nu har jag Robin som stöd och så måste jag ju i alla fall klara mig längre än Rr :P Förra gången så "tävlade" jag ju mot min käre alkoholiserade hyresvärd och det gick 20 timmar. Sen hade jag inte stödet från Rocky, han ville inte att jag skulle sluta för jag kunde bli en annan människa (några månader senare dumpade han mig av det skälet, att jag blivit annorlunda. Ironiskt.)

Inga kommentarer: