lördag 29 november 2008

Barn, norskar och grändpissning.

Igår var jag ute med Kaj och Linda. Vi gick till Satin och hällde i oss massa saker man egentligen inte borde göra kanske. Men kul var det. Kaj blev dock utslängd för att han var för full och blev stående utanför. Efter ett tag bestämde han sig för att han skulle gå in i en gränd och pissa. Och självklart följer en vakt efter honom och tar honom till polisen där han sätts i fyllecell. Linda och jag fick inte hämta ut honom eftersom vi druckigt. Men ja vid fyra halv fem kom jag och Linda hem i morse efter en helskoj kväll. hon bestämde igår att vi är systrar. Det är lite kul med Kaj för han är så jäkla lik Rodney(min käre kusin) så det är nästan skrämmande.

Men nu är det lördag kväll och i morgon ska man upp tidigt för att hinna till tåget eftersom jag måste hem och fixa innan jag ska åka in till stan och se The Residents med Anders och Micke.

Hela helgen har varit underbar, jag har verkligen längtat efter det här och det var så kul att träffa barnen och Linda igen och att få träffa Kaj för första gången. Synd att det tar slut så fort, men jag saknar Robin rättså rejält också.

Inga kommentarer: