tisdag 4 november 2008

Sjuk.

Mamma tycker att jag ska ta mig till en vårdcentral för hon har på något underligt sätt fått för sig att jag dragit på mig en lunginflammation. Men orka det är ju jobbigt.
Paul tjatade om att jag skulle iväg till skolan i morgon så vi får väl se, imorse var det bara att lägga ner huvudet på kudden igen. Orkade inte komma ur sängen ens.
Och det finns massa saker jag borde göra men som jag fan inte orkar just nu.
Haha orka och dess böjningar är nog det mesta använda ordet i min blogg.
Handla skulle ju vara bra, det är ganska tomt i min kyl och sådant. Har en drös makaroner,potatismos och ris men sen är det typ slut. Det tar emot att ta sig ner till sigtuna för att handla, det gör verkligen det.

Håller på att hosta ut mina lungor och har gjort det hela natten. Så jag tänkte "Ahh te brukar funka" så jag fixade te och hoppades på det bästa. Och vad händer? Jo jag får världens hostattack i tio minuter och det blev fan inte bättre.

Det enda som är bra med idag är att jag fick en tvättid och har det ur världen. Inte för att det var jätte brådskande att få tvätta men det är ju alltid bra att ha det gjort.

Hm.. min doktor har inte ringt sen veckan innan höstlovet, mysko. Då ringde han mig konstant i typ 4 dagar. Ska ju göra någon mysko magnetröntgen och massa sådant. Sen ska jag nog om han erbjuder det igen operara magen. Är ganska trött på att se ut som jag gör och hur fan jag än försöker ger det inget resultat. Sen var det ju enda anledningen till att jag tog kontakt med dem överhuvudtaget. Och om magentröntgen visar något blir det en operation av blodkärlen vid njurarna. Fy fan vad det här känns bra. Jag är så jävla defekt. Just nu skulle jag inte ha något emot en morfin kur i alla fall.

Känner mig ganska instängd här, har mitt rum och ett kök som det snart kommer sitta massa folk i som jag inte känner för att vara social med. Och sen kommer min kära rumskamrat hem och då har man knappt rummet. Men jag vill inte tränga mig på hemma hos Robin, inte just nu när det är som det är. Om jag bara kunde radera mitt förflutna... Det skulle lösa lite grann i alla fall.

Inga kommentarer: