måndag 24 november 2008

Lucia,Karlar och Sex.

Och så var det en måndag igen.

Efter en matte lektion i morse (som innehöll inget mer än desperata försök att vakna till liv efter att ha fått stå i snöovädret och vänta på bussen) så hade man som vanligt fyra timmar med hål. Då var man ju lite duktig i alla fall och lämnade in svenska arbetet. Sen så pratade man en massa med Rocky, eller lite i alla fall vi ska ju inte överdriva. Som vanligt halkade vi in på saker som min far och hur det vara back in the days när vi var tillsammans. Det är skönt nu när man kan se tillbaka utan att bli arg eller ledsen. När det blev lunch skickad Sonya ett sms och sa åt mig att komma upp till matsalen för att sitta där och flumma runt i konversationer om Lucia, Jum-Jum och sex.
Vixx har ställt upp som Lucia kandidat och tänker köra "SvartrockarLuciaHoe" stil.
Och Sonya har som vanligt problem med Jum-Jum som marknadsförde sig själv med hårt,brutalt sex men som nu övergått till "Kan vi inte bara kramas".

Så blev det dags för engelska vid två som egentligen inte gav någonting. Vi fick läsa artiklar och berätta om dem.

Och nu så sitter man här och undrar om man sak ta sig till Robin eller inte idag. Han har inte sagt något så jag får väl ringa och fråga om han vill ha besök idag med. Onsdag sover jag nog hemma i alla fall, måste ju packa tills jag åker hem till Örebro.

Ingrid Alice (Som förövrig har invaderat mitt rum och oppuckerat min säng) hade visst gått upp i söndags och letat efter mig och senare när mamma ringde fick hon prata med mig.





Ge mig torsdag!

Inga kommentarer: