torsdag 20 november 2008

Om en vecka kommer jag vara i Örebro och förhoppningsvis leka med mina söta norskbarn, jag saknar dem så hemskt mycket. Janne Isabell har lärt sig krypa, snart pratar hon väl också och går...
De ska komma till mamma imorgon så vi får väl hoppas att de verkligen kommer annars kommer jag bli besviken. Mamma skulle i alla fall ringa så fort hon visste.

Igår var vi på tekniska museét med skolan och flängde runt. Vi fick se filmen "Cino4" där stolarna rör sig och det sprutas vatten i ansiktet på en, skitkul :D

Snart ska jag hem till Robin och vi ska kolla på Fäbojäntan, karln har ju inte sett den. Hemskt ju den är fan kult!

Och i morgon blir det tvätta och svenska hela dagen. och troligtvis tillbaka till Robin och inte röra mig där ifrån på hela helgen som vanligt.

Inga kommentarer: