lördag 7 februari 2009

I´m eighteen, I get confused every day.

Idag har man bakar små kakor för att jag inte har något bättre för mig. Eller egentligen har jag ju massor som jag borde göra men som jag inte riktigt känner för som vanligt. Kalrn är och firar en arbetskompis så man sitter själv här, dricker kaffe och käkar kakor. Ute ser det ut som en scen ur "The Mist" dimman ligger tjock och med snön så är det än ganska så deprimernade dag. Men här försöker man hålla leendet bara för att. Hade min lilla nervous breakdown igår när min kära handledare vill se hur långt jag kommit med projektet och det var ju ganska obefintligt. Men det löste sig väl på bästa sätt antar jag, fick i uppgift att dryga ut en av mina skrivuppgifter i stället och det gjorde man ju på 2 röda.
Senare igår blev det handling med karln och hans mor. Vi hamnade hemma hos henne och käkade hembakad pizza. Inte direkt så jag vill spendera mina fredagskvällar men man får väl offra sig ibland.

Jag har aningen tråkigt och häller i mig liter vis med kaffe. Men vad hittar man på en lördag i Märsta? När man inte känner någon typ. Aja jag överlever nog.

Inga kommentarer: