torsdag 8 oktober 2009

Då så ligger man och väntar på att tvätten ska bli klar och att Jörgen ska rätta våra intervjuer så jag får den saken ur världen.

Det var ett tag sen jag skrev såg jag alldeles nyss men det har väl inte hänt så mycket intressant sedan dess. Jess var här förra vecka och livade upp min tillvaro, saknar dig gullpucko. Linda och barnen är nere hos Åge i Garphyttan. Åhh vad jag vill hem och träffa dem, få ett avbrott i allt det här med skolan. Fick prata med I-A i telefonen så söt hon är och så var mamma där och hälsade på så hon skickade bilder på barnen. Det första I-A hade sagt till mamma var att hon frågade var jag var. Helvete vad jag vill hem!!!!
De är min utökade familj.

Snart är det tre månader sedan J dog och vissa dagar är värre än andra. De senaste två dagarn har jag suttit och hållt tårarna på bussen hem. Jag tänker väldigt mycket på honom, älskade vännen.

Sompo var i Svedala en sväng och vi tog en fika på Myntet och pratade massa strunt som vanligt. Hon ska nog flytta hem om ett år igen, eller ja ner till Skåne har hon fått för sig och plugga till Journalist.

Så det var väl mitt liv i korthet den här senaste veckorna.

Inga kommentarer: