torsdag 29 oktober 2009

Sliten.

Usch vilken dag alltså.
Bytte rum med mamma och flyttade allt på egenhand då mamma jobbar. Att flytta en dubbelsäng med alla tillbehör och min 120 säng alldeles ensam är inte det minst slitsamma man kan göra. Och så min förbannade bokhylla haha. Min kropp är typ död och nu ligger man här i sängen framför dumburken och försöker göra något vettigt. Projektet är färdigt,inskickat och redigerat efter Lisas önskemål. Nu har jag bara engelskan och biologi grejset kvar att göra, haha.

Imorgon blir det först körlektion i linde 11:25 och sedan bär det av till Örebro med mamsen och bror. Förhoppningvis ska jag fylla ut min garderob lite (dvs min resväska). Och så klart besöka minneslunden och lägga lite smågrejor till J.

Fick tid på USÖ 17 november och det var omöjligt att byta så jag får snart åka hit igen plus missa två dagar i skolan. Inte mig emot dock.

Jag mitt smartass lyckades förstöra en lins så nu har jag varit utan linser i typ tre dagar. Robin skickade nya i går så förhoppningsvis får jag dem imorgon innan jag ska köra.

Nej nu tror jag mamsen kom hem, hade.

Inga kommentarer: