fredag 8 januari 2010

Januari usch.

Karl är hemskickad, Jessika är borta och leker med små pojkar.
Jag ligger ensam i min säng och försöker komma på något att göra. Det är inte så lätt som det låter. Jag har plöjt igenom aftonbladet,alla broschyrer jag fick av Uppsala, tvättat och plockat ordning här på rummet. Men ändå finns det tillräckligt med tid kvar, innan jag kan gå och lägga mig vid en accepterad tid, till att göra ingenting. Dagen har varit hemskt lång.
Gick och la mig sent efter att ha spelat massa kort med fröken Olsson och varit övertrött lite för länge. Vaknade kring halv tolv och var död fram till alldeles nyss. Det här är inte riktigt min grej egentligen.
Blir väl att fixa naglarna eller nått.

Januari är en dålig månad. Kall,mörk och snöig fy fan alltså.

Inga kommentarer: