fredag 1 januari 2010

Mitt 2009

Januari
Skolan sätter igång igen och Frida träder in på Sigtuna Folkhögskola och förgyller vår vardag.
Här diskuteras vilt om sex,karlar och politik. Mamsen flyttar till Garphyttan. Frisör jävlen klipper mitt hår helt åt helvete.
Robin pratar med en mystisk man i hallen när han sover. Utgång med Sompo. Jag och Jessika såg Twilight :D

Februari
En heldag på akuten efter en magnetröntgen med sessans förlovning på tvn. Väldigt tråkig månad. Åker hem till mamsen och hälsar på.

Mars
Åker hem till mamsen ännu en gång. Sträck läser sista Twilight boken och dör lite grann. Någonstans i Sverige går en man runt med ett blåöga. En väldigt ångestfylld månad. Sonya blir 23.

April
Jag blir 19. Läckan flyttar in en stund hos mig och Robin. Mamsen opererar sin hand och jag åker hem till henne. Magsjuka.Linda, Kai och barnen är hos mamma och Åge och firar påsk med oss.

Maj
Misshandel,flytt, Dublin och skolan slutar inför sommaren.

Juni
Robin och jag är hemma hos mamsen i hennes nya lägenhet. Umgås med Jessika och Emma. Spenderar kvällarna på en badplats.

Juli
Johannes dör.
Linda,barnen och Trine kommer till Åge. Jag och mamma flyttar också in hos dem för att vara stöd.
Hela månaden ägnas åt att gråta sönder ögonen.

Augusti
Begravningen.
Kolla på stjärnorna på kvällen.
Gråta ännu mer. Få lillebrors nalle.
Skolan börjar igen. Träffa Frida och Paul känna tomheten efter Sonya. Träffa nytt folk.

September
Känna att ett och ett halvt år på folkhögskola räcker gott och väl för mig.
Mycket funderingar och saknad.

Oktober
Mamsen flyttar in i sitt nya hus och jag möblerar om och byter rum.
Massa tankar och funderingar.
Saknad.Irritation
Träffa Sompo som kommer på besök från London.

November
Få besked om att sluta till jul och en trea i studieomdöme.
Julklapps noja till Linda och Barnen.
Svinis.

December
Komma in i Uppsala.
Besöka Uppsala med Frida.
Julafton hemma hos mamsen för första gången med släkten och Robin.
Sluta skolan :D

Inga kommentarer: