torsdag 21 januari 2010

Uppsala, helt okay faktiskt.

Ja nu har man varit ett par gånger till Uppsala och det känns helt okay faktiskt. Träffa några trvliga människor och hunnit börja fundera på hur lång en vanlig rapport är om en minirapport är 11000tkn (5 A4 typ). Tråkiga är dock att jag måste gå upp så förbannat tidigt för att komma dit till kvart över åtta. Halv sex är inte mänskligt. Men hur som helst, jag ser positvit på det nu och tror att det kan bli riktigt kul. Fasar dock för våra muntliga presentationer, det är som sagt inte min grej men jag ska försöka utan att springa ut där i från.

Idag hade jag ledigt och det var underbart med tanke på att jag inte sov mer en 1-2 timmar igår och var uppe 05:30 för att hinna till skolan. Så idag blir det att sova tidigt och kanske knapra några valerina för det är samma tid som gäller i morgon.

Sen är det helg! Och det ska bli så skönt. Och vet ni, vet ni? Fröken Olsson kommer nog då :D
Efter det kommer en vecka med fyra dagar i skolan.

Men men I like it.

Inga kommentarer: