torsdag 4 februari 2010

Eurostop,näsblod och varmt bad.

Ja, det är typ vad min dag har bestått av. Jessika och jag var upp till eurostop och där inhandlades lite smått och gott som strumpbyxor,strumpor och Ben & Jerry glass :D
Sedan var det bara hem och vända. Var hos en kurator på UM och pratade ut lite om allt som hänt mig det senaste året. Det var riktigt skönt faktiskt. Dock såg han väldigt chockad av vissa delar. Jag grät floder när jag berättade om Js död och allt omkring den. Men men fick tid nästa vecka också så ska vi fortsätta reda ut mitt filmmanus till liv. Sedan hämtade jag ut två paket på posten :)

Imorgon åker fröken Olsson till Stockholm med herr Hammarbäck. Och på måndag försvinner hon hem till Örebro. Jag funderar på att också åka hemåt snart och hälsa på mamsen. Så vi får se hur det blir med det.

Blödde näsblod idag också för första gången på en herrans massa år haha. Bara sprutade ur näsan på mig efter jag badat, såg aningen kul ut.
Jessika ligger och frågar mig om jag är färdig snart så hon kan få läsa. Undrar om det kanske är dags att sluta nu :P har ändå inget mer att skriva. Känner mig ganska tom överhuvudtaget just nu.

Peace Out

Inga kommentarer: