fredag 5 februari 2010

Nu blev det tomt.

Idag stack lilla fröken Olsson till den stora staden med herr Hammarbäck och lägenheten känns väldigt tom och skrämmande ren. Jag kommer sakna att ha henne sovande på golvet.

Efter jag lämnat fröken vid bussen tog jag tag i allt som behövde göras. Diskat Olga,dammsugit disken och badat lägenheten, eller något i den stilen i alla fall. Så det är rent och prydligt vilket är väldig ovanligt för att vara här.

Funderar på vad jag ska hitta på nu, jag behöver en artikel av Yvonne Hirdman från 88 för att kunna skriva mitt genus arbete vilken inte verkar gå och hitta någonstans. Men folk som läser med mig har hittat den, vilket gör det till ett ännu större frustrations objekt. Men men det löser sig nog tillslut antar jag.

Nej nu ska jag fortsätta med att bli arg och jaga runt på internet.

Peace Out

Inga kommentarer: