lördag 13 mars 2010

In sickness.

Gratulera mig till min tredje öroninflammation sen 10 februari.
Japp det är sant, på lite mer än en månad har är jag nu inne på min tredje öroninflammation (dock inte bekräftat av någon doktor än men efter två på rad börjar jag känna till symptomen). Förutom det är jag totalt genomförkyld, har ont i halsen och har fått tillbaka min ledvärk som jag inte känt av på i alla fall två månader. Självkurerar mig med det pencillinet som blev överflödigt från förra kuren och självklart massa alvedon och liknade smärtstillande.

Veckan ute på VFU var underbar. Så skönt att slippa studierna en lite stund. Om jag kunde skulle jag jobba i stället för att plugga men man bör ju vara utbildad förskollärare för att få jobb, tyvärr.

Lördag idag och jag kunde sova hur länge jag ville men vaknade halv sex, antagligen av vana efter att ha gått upp den tiden hela veckan typ. Lyckades som tur är somna om några timmar i alla fall.

Måste köpa nya skor, men skoaffärer lyser med sin frånvaro här i Märsta. Så jag lär ta mig upp till Eurostop typ i morgon. Dessutom börjar det tryta med saker att äta här hemma. Får försöka få med mig den där karln man har som lite bärhjälp.

Nej nu ska jag irritera mig på att jag är sjuk, äta chockladbollar och glo på förhäxad innan jag somnar.

Peace Out.

Inga kommentarer: