torsdag 15 april 2010

Heeelg igen.



Då var det dags för mig att ta helg igen. Nästa vecka vankas 3 seminarer. Så helgen blir nog mest att läsa saker till seminarierna. Måste beställa böcker också doh! Gjorde ju det nyss men men. Om exakt en vecka är jag hemma hos mamsen och njuter av livet i skogen haha. Rättare sagt njuter av att få ligga i min säng och plugga till tentan.

Idag var en låång dag. Gick till fem och ingen var väl direkt super pigg så det blev en jäkla massa skratt och flams. Dock föredrar jag att börja krin ett - två och gå till fem än att börja vid åtta - nio snåret. Kanske pågrund av att jag inte tycker om att gå upp vid fem - sex på mornarna haha. But a girl got to do what a girl got to do.
Ja, förresten nu gör mitt kära öra ont igen Wohooo!

Låg och kikade på Lindas blogg och bilderna på töserna. Jag saknar dem men vad kan jag göra? Så länge de är hos hennes pappa vill jag verkligen inte dit. För efter allt han har gjort och sagt det senaste året vill jag aldrig mer se den människan igen i hela mitt liv. Vi ställde upp och var där efter Johannes dog trots det som hade hänt i Maj. Och efter det har det bara kommit massa skit från det hållet. Det finns gränser på hur mycket en person kan ta från en annan som varit så förbannat dum. Min gräns överskreds för längesedan...
Hur som haver är det otroligt tråkigt att inte få träffa mina norska vänner när det äntligen kommit hit och att inte få vara med på dopet senare. Men jag har alltid ylle att trösta mig med :)

Första gången jag träffade I-A och de andra :)

Nää nu är det väl egentligen dags att krypa ner under täcket om man ser till det faktum att jag typ halvsover redan. Min nya braiga bok kom ju idag :D






Peace out.

Inga kommentarer: