måndag 28 februari 2011

Då var man hemkommen igen. Måste ju säga att det känns lite tråkigt och väldigt tomt men men. Får väl se vad som händer och sker i framtiden. Han är ju trevlig och gullig och så. Hur som haver så är det väl dags att gå in i vardagsrytmen igen, dvs oroa sig för att inte få pengar, åka fram och tillbaka mellan mamma och J&R, inte veta vad man ska göra av livet och så. Dock så löser sig allt säkert, faktum är att jag inte orkar bekymmra mitt söta lilla huvud med det (HAHA).

M&M verkade ha varit oroliga för mig medan jag var borta. Gulligt av dem men helt onödigt :) Jag är ganska duktig på att ta hand om mig själv. Känner mig fan inget pigg just nu =/

Ligger och lyssnar på Cooper, spelar cityville och lägger kungen. Intressant va?

Under veckan någon gång ska jag iaf käka sallad på Bellas med J och troligtvis R :) trevligt värre, var jätte sugen på det under tågresan hem haha.

Nähe ni.
Fuck Off

Inga kommentarer: