måndag 28 februari 2011

Sitter i falun då :) Är här och hälsar på Tomas, riktigt trevlig karl faktiskt.
Kom hit i fredags och i lördags blev det lite fest här med lite annat trevligt folk. Idag ska jag la åka hemåt igen. Lite tråkigt då det har varit kul att vara här och så men men det går fler tåg antar jag.
Upptäckte idag att tempo suger. Inte en enda färdig vegetarisk pizza fanns det :O Nog för att det här är ute på landet men come on!
Just nu sitter jag och har lite tråkigt, det märks ju inte alls eller hur? Tomas jobbar och mitt enda sällskap är Luder, en spindel. Funderar på att ta hand om disken i köket bara för att ha något att göra haha. Då är det riktigt illa eller hur?

Ohja förresten, det spökar här. Såg en mansgestalt som stod och kollade på mig när jag halvsov härom natten. Och så hörs det steg heeeela tiden. Vilket inte kan förklars genom att det är dem på våningen över som går för att han bor högst upp.

Satan vad ont i magen jag fick helt plötsligt :(
Och nu låter det som om någon slaktar en hund i trappen =/
Jisses.

Men men har la inte så mycket mer att skriva, inte för att det här var värst intressant eller så men ett jäkla bra tidsfördriv iaf.

Fuck off

Inga kommentarer: