fredag 25 februari 2011

Det bästa man kan göra är att behålla självförtroendet på topp och inte förvänta sig något. Vi får väl ser hur det här går, man kan ju alltid hoppas :)

Har bott till och från hos Jessika och Robin som vanligt :) Min underbara små sambos som förlovade sig på alla hjärtans dag. Själv har jag väl gett mig ut i dejtingdjugeln. Med eller utan positiva resultat. Vi får väl se hur allt går. Dejtingsajter är inte riktigt min grej känner jag men men bra sätt att samla alla desperata människor på ett och samma ställe. Inte för att jag räknar mig själv som desperat direkt haha. Nej ibland är det skönt att bara ha sig själv att tänka på seddu.
Kryssning med Sonya är halvplanerad nu i mars. Beror på hur fröken i fråga jobbar och sånt där vuxettjafs. Själv känner jag mig som fjorton igen när jag måste bo hemma hos mamma men det är ju inte mycket att göra åt tills det finns lediga lägenheter häromkring.

Oj så mycket skit det blev...
>Fuck off

Inga kommentarer: